BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 23, 2010

cerita diaaaaaa......

assalammualaikum
dan
salam 1malaysia
haha
ok
² today
saya nak bercerita
tentang
seronoknya zaman
² kecik
sewaktu mengala
mun
bile tengak cerita panjang DOREMON
haha
aku taw...dalam kalangan korang pon..
ade yg fanatik doremon...
aku waktu zaman muda
² dluw...
era 90an..

aku ske tengok cerita doremon yg panjang²..
macam
doremon dan pahlawan pedang awan kot
doremon dan dinasour
doremon dan robot kingdoms
n such
korang taw...aku ske taw
bila aku da tgk cite doremon 2
actually
aku x ske tgk cite 2 ram
ai²
aku ske tgk sorang
²
coz aku ske mengelamun
yg nobita 2 aku
aku ske..sbb
ntah...
aku ske perasaan
2
bile suasana dekat jepun dalam cite 2
bersih je persekitaran die
dengan semangat setia kawan yg tggi
dengan kapal ruangan masa
dengan peralatan masa depan
dengan itu dengan ini
aku suka!

haha
mak aku selalu cakap
angah..kalau kat dunia nie ade doremon
bela 1 angah...senang ckit...
haha...

sape yg cipta doremon nie..
i mean..cite die..
aku respect ar..!
thnx coz bg aku peluang mengelamun...
smpi skang.
.
aku tgk cite die kat tv...
or mane
² yg aku dapat ar...
coz aku nak rase balek..
kenangan waktu aku kecik
²..
yeah..kenangan...time aku kecik
² rase camne aku mengelamun...
aku nak balek
saat² 2..
tapi..
for sure...
x bole...xpe la...
yg penting...
kenangan tetap abadi..
dalam memori...
thnx membace...
kalau ade rezeki...kite jumpe balek...
MAK! nak doremon!


1 orang yg kesah:

Cik Aien said...

ok la tu minat doraemon
naseb bek x minat sailormoon..
hik3 ..