BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, March 19, 2010

die suda kata...haha

ok²
tok tok tok
ketuk pintu
hai semua....haaa ini ade sorang budak...
nama die...
ahaha
saya pggl die meera jew...haaha
aku ade ajar die 1 mende kat mukabuku..
n paw die mcd as u
pah...
tp die kate lg 5 tahun...
so...
aku mintak secret recipe la...
ahaha baek x???
haha
meera...
i x kire...
i nak gak!
i tuntut! hah
a
x kesa la u kate insyaALLAH ke..
coz ckgu saya kate..
insyaALLAH 2...
99.99% YA!
0.01% je TIDAK!
ok meera???

cam biase...
lg 5 tahun...saya msg awak...
saya tuntut k...haha
nah gambar die besar
² PUNYA!


hey gadis...btw..u comel...haha
AMEERA ROSE....

2 orang yg kesah:

Cik Aien said...

meera lawa .
epul. leh amik jd awek =)

epul jibek said...

hahaha x bole la kak...die not available..ahaha btw thnx bace...